HJÆLP

Ofte stillede spørgsmål

På denne side, finder du svar på størstedelen af dine spørgsmål :-)

Skulle du mod forventning ikke finde svaret, er du meget velkommen til at kontakte os på nedenstående oplysninger.

 

Du er altid velkommen til at kontakte vores kundeservice :-)
HUSK at oplyse dit referencenummer og/eller bestillingsnummer, så vi hurtigere kan hjælpe dig.

Du kan kontakte os på nedenstående oplysninger:

Downtown: downtown@dailys.dk
Spis i Byen: spisibyen@dailys.dk
Niche: niche@dailys.dk


Vi bestræber os på at besvare din mail inden for 4 hverdage. 

Telefon: 89 87 37 37 
Mandag-fredag: 10.00 - 12.00

 

 

LOKALE KAMPAGNER

Følgende betingelser er ikke gældende ved køb af fysiske produkter. Se nedenstående betingelser for produktkampagner.

 

Hvordan booker jeg min service?

Både i kampagnen og på dit værdibevis kan du finde alle relevante informationer. På kampagnen finder du det under sektionen ”Betingelser”, og på dit værdibevis finder du det under ”Sådan bruger du dit værdibevis”.

 

Jeg har spørgsmål til kampagnens indhold (menuen, behandlingen, servicen el.lign.)

Hvis du har spørgsmål til en kampagnes indhold (f.eks. menuen eller behandlingen), er det forhandleren, du skal kontakte. Du kan se forhandlerens kontaktinformationer på dit værdibevis under ”Sådan bruger du dit værdibevis”.
Har du spørgsmål til de praktiske informationer (f.eks. tid, sted eller udløbsdato), bedes du kontakte vores kundeservice. Du finder kontaktoplysningerne på dit værdibevis under din profil på hjemmesiden.

 

Jeg kan ikke komme i kontakt med en forhandler. Hvad gør jeg?

Du er altid velkommen til at kontakte os på mail, hvis du har problemer med at få fat i en forhandler (f.eks. i forbindelse med tidsbestilling). Vi anbefaler dog, at du til at starte med følger den bookingprocedure, der er beskrevet på dit værdibevis. Vær opmærksom på, at du i de fleste tilfælde skal booke via et link.
Har du behov for vores assistance, findes vores kontaktoplysninger øverst på denne side.

 

Jeg har fortrudt mit køb af et værdibevis. Kan jeg få mine penge retur?

Hos Dailys har du som udgangspunkt altid 14 dages fuld returret på dit værdibevis. Dog vil der ikke være nogen fortrydelsesret på event eller tilbud hvor du køber til en specifik dato. Kontakter du os rettidigt, inden for 14 dage efter købsdato, vil det fulde beløb blive krediteret til den samme betalingsmetode, som du benyttede ved købet.

Hvis du skal gøre brug af din fortrydelsesret, skal du inden for de 14 dage give Selskabet besked om, at du ønsker at fortryde dit køb. Det kan du gøre ved at skrive til: kundeservice@dailys.dk, ringe på tlf.: 89 87 37 37 eller ved at benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder her

Se i øvrigt vores handelsbetingelser for flere oplysninger.  

 

 

PRODUKT-KAMPAGNER (køb af fysisk produkt med levering)

Skal jeg foretage mig yderligere efter køb af et produkt?

Du skal ikke foretage dig yderligere, når du først har købt et produkt gennem Daily Media ApS.
Vi sørger for at bestille din vare hos den pågældende forhandler. På dit værdibevis finder du alle relevante informationer under sektionen ”Sådan bruger du dit værdibevis”, herunder leveringstid samt hvordan produktet bliver leveret.

 

Hvor finder jeg informationer på forhandleren?

På alle tilbud finder du sektionen "Betingelser". Her fremgår alle nødvendige kontaktinformationer på forhandleren, herunder hvem du skal kontakte, hvis der opstår spørgsmål til levering, selve produktet samt eventuelle returneringer. Du finder alle relevante informationer på dit værdibevis under ”Det med småt”. 

 

Hvor lang er leveringstiden?

Leveringstiden varierer fra kampagne til kampagne, men på alle kampagner vil du under ”Levering” kunne se leveringstiden for det specifikke produkt.
Ligeledes vil du altid kunne finde leveringstiden på dit værdibevis under ” Sådan bruger du dit værdibevis”. Du kan også finde dit værdibevis på min profil på hjemmesiden.

 

Mit produkt er forsinket. Hvad gør jeg?

Tjek en ekstra gang på dit værdibevis, hvornår produktet senest bliver leveret. Er leveringstiden overskredet, skal du kontakte den leverandør, der er noteret på værdibeviset under ”Det med småt”. Leverandøren kan enten være en forhandler eller Daily Media ApS. Du kan finde dine værdibeviser med kontaktoplysninger på leverandøren under min profil på hjemmesiden.

 

Kan jeg selv tracke min pakke?

Det varierer fra produkt til produkt og afhænger af den enkelte leverandør. Leverandøren kan enten være en forhandler eller Daily Media ApS. Du kan kontakte den leverandør, der er noteret på dit værdibevis og forhøre dig. Du kan finde dine værdibeviser under din profil på hjemmesiden.

 

Jeg har spørgsmål til et produkt (materiale, størrelse el.lign.)

Spørgsmål til produktet skal rettes til den leverandør, der står under "Betingelser”, når tilbuddet er online, eller på dit værdibevis under ”Det med småt”. Leverandøren kan enten være en forhandler eller Daily Media ApS. Du kan finde dine værdibeviser med kontaktoplysninger på leverandøren under min profil på hjemmesiden.

 

Jeg har fortrudt mit køb af et produkt. Hvordan forholder jeg mig?

Er du i tvivl, er du velkommen til at kontakte os på service@dailys.dk

 

Jeg vil gerne klage over et produkt, jeg har modtaget.

Hvis der er fejl på dit produkt, som ikke er selvforskyldt, skal der oprettes en reklamationssag. Så snart du opdager fejlen, skal du tage kontakt til den leverandør, der er oplyst på dit værdibevis. Du finder leverandørens kontaktoplysninger på dit værdibevis, som du finder under din profil på hjemmesiden. Leverandøren kan enten være en forhandler eller Daily Media ApS. For at gøre behandlingstiden kortere er det vigtigt, at du medsender et billede af fejlen. Hvis leverandøren vurderer, at produktet er blevet brugt, efter reklamationsårsagen er indtrådt, er vi eller leverandøren berettigede til at afvise en reparation eller refundering.

 

 

 

Andet

Jeg er tilmeldt nyhedsbrevet, men modtager det ikke

Prøv først at kigge i dit mailprograms spam-mappe. Hvis nyhedsbrevene ikke findes der, kan du læse denne guide: https://dailymedia.dk/email-guide/

Du er også velkommen til at kontakte os. Husk da venligst at oplyse den mailadresse, du burde være tilmeldt med, samt hvilken by du ønsker nyhedsbreve fra.

 

Hvordan til- eller afmelder jeg mig nyhedsbrevet?

Det gør du lige her: Tilmeld dig
Vi hjælper også gerne med at tilmelde dig. Sende os en mail med dine præferencer, så tilmelder vi dig hurtigst muligt.

Du afmelder dig ved at klikke på linket ”Afmeld dig med ét klik” nederst i nyhedsbrevet.
Modtager du, mod forventning, fortsat uønskede nyhedsbreve, bedes du kontakte kundeservice hurtigst muligt.