HJÆLP

Ofte stillede spørgsmål

 Hvornår modtager jeg mit produkt?

Den varierer fra kampagne til kampagne. Du kan altid finde leveringstiden på dit værdibevis, som du finder på Mit Lauritz.

 Kan jeg tracke mit produkt?

Det varierer fra produkt til produkt og afhænger af den enkelte leverandør. Du kan kontakte den leverandør, der er noteret på dit værdibevis og forhøre dig. Du kan finde dine værdibeviser under Mit Lauritz.

 Hvorfor modtager jeg et værdibevis?

Når du køber et produkt på Downtown.dk, modtager du et værdibevis, hvor du kan læse, hvor dit produkt bliver leveret og hvornår. Du skal som udgangspunkt ikke foretage dig yderligere, men tjek altid dit værdibevis og punktet "Sådan bruger du dit værdibevis". Dine penge vil blive trukket, så snart værdibeviset udstedes og sendes til dig. Du kan altid finde dit værdibevis på din profil under "Mit LauritzOneBid - mine værdibeviser" samt se kvitteringen for dit køb under "Ordrehistorik".

 Jeg har fortrudt mit køb af et produkt

Du har altid 30 dages fuld returret. Du skal sende dit produkt tilbage til den leverandør, som er oplyst på dit værdibevis. Leverandøren skal have produktet i hænde, senest 30 dage efter du modtog varen. Varen skal være i ubrugt stand og i uåbnet emballage, og leverandøren dækker ikke udgifter forbundet med returnering. Du finder oplysninger om returadressen på dit værdibevis, som du finder på Mit Lauritz.

 Leveringstiden er overskredet, og jeg har ikke modtaget mit produkt. Hvad gør jeg?

Tjek en ekstra gang på dit værdibevis, hvornår produktet senest bliver leveret. Er leveringstiden overskredet, skal du kontakte den leverandør, der er noteret på værdibeviset. Leverandøren kan enten være en forhandler eller LauritzOneBid. Du kan finde dine værdibeviser med kontaktoplysninger på leverandøren under  Mit Lauritz.

 Jeg har spørgsmål til et produkt (materiale, størrelse el.lign.)

Spørgsmål til produktet skal rettes til den leverandør, der står på dit værdibevis. Du kan finde dine værdibeviser med kontaktoplysninger på leverandøren under  Mit Lauritz.

 Jeg kan ikke komme i kontakt med en forhandler

Du er altid velkommen til at kontakte os på lauritz@downtown.dk, hvis du har problemer med at få fat i en forhandler (f.eks. i forbindelse med tidsbestilling). Vi anbefaler dog, at du til at starte med følger den booking-procedure, der er beskrevet på dit værdibevis.

 Jeg kan ikke huske mit kodeord

For at lave et nyt kodeord, kan du klikke her.

 Jeg vil reklamere over et produkt

Hvis der er fejl på dit produkt, som ikke er selvforskyldt, skal der oprettes en reklamationssag. Så snart du opdager fejlen, skal du tage kontakt til den leverandør, der er oplyst på dit værdibevis. Du finder leverandørens kontaktoplysninger på dit værdibevis, som du finder på Mit Lauritz. For at gøre behandlingstiden kortere er det vigtigt, at du medsender et billede af fejlen. Hvis leverandøren vurderer, at produktet er blevet brugt, efter reklamationsårsagen er indtrådt, er vi berettigede til at afvise en reparation eller refundering.

 Hvordan køber jeg med ViaBill?

Med ViaBill har du mulighed for at købe Downtown-tilbud på afbetaling. For at benytte ViaBills afdragsordning skal du være fyldt 18 år og have dansk personnummer og dansk folkeregisteradresse. Ved bestilling med ViaBill giver du dem tilladelse til at kreditgodkende dig. Du kan låne op til kr. 2000 helt og aldeles rente- og gebyrfrit. Det eneste du skal gøre, er at betale dit afdrag fast hver måned i op til 24 måneder i overensstemmelse med ViaBills betingelser. Alle spørgsmål omkring kredit, gebyr osv bedes rettes til Viabill på 88 826 826 eller info@viabill.com.

 Hvordan tilmelder jeg mig nyhedsbrevet?

Det gør du lige her: Tilmeld dig

 Hvordan afmelder jeg mig nyhedsbrevet?

Du afmelder dig ved at klikke på linket ”Afmeld dig med ét klik” nederst i nyhedsbrevet.

 Har du brug for yderligere hjælp?

Du er altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på mail. Hvis du oplyser dit referencenummer og/eller bestillingsnummer, kan vi hurtigere hjælpe dig.

Du kan kontakte os på:

Mail: lauritz@downtown.dk. Vi bestræber os på at besvare din mail indenfor 3 – 4 hverdage.

Telefon: 51 90 14 53 

Mandag - tirsdag: 9.30 - 12.00

Onsdag: 12.30 - 15.00

Torsdag: Lukket

Fredag: 12.30 - 15.00